HTML

Ők,mélyen elrejtve hevertek,most életre keltek.

Versek a szerelemről ..az életről.

Friss topikok

Linkblog



Egyetlen gyermekem,
Te vagy nekem.
Tőled mindig boldog a lelkem.
Te vagy kit feltétel nélkül szeretek s szerettem.


Bármit eddig,mit az életben elértem,
nem muszájból, de érted tettem.
Minden gondodat, ha kell megértem,
ha segíteni tudtam boldog lettem!


Látom felnőttél,
magadtól el nem löktél.
Ma ez a nap a Tied,
megszülettél, meg ne ijedj!


Itt vagyok veled még élek,
hosszú életet remélek.
Az évek unokákról regélnek,
majd térdemen ülnek s mesélnek!


Boldog vagyok -e napon,
hogy itt ünnepelhetek veled  a születésnapodon!

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://veversek.blog.hu/api/trackback/id/tr942721951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cincike1 · http://cinci.blog.hu/ 2011.03.09. 10:28:51

Nagyon szép,és milyen igaz..
Gratulálok,h ilyen szép verseket írsz..

milli0620 2011.03.14. 17:43:42

Gratulálok ,és örülök ,hogy előjöttek amik ott mélyen hevertek.A fiamnak irt különösen megérintett.
süti beállítások módosítása