HTML

Ők,mélyen elrejtve hevertek,most életre keltek.

Versek a szerelemről ..az életről.

Friss topikok

Linkblog



Álmomban repültem,felébredtem,
leestem,szárny szegetten,
de felkelek, ahogy mindig is tettem

A sárba, most itt vagyok ősze törten,
Kicsit meg gyötörten.
Túl leszek rajta, biztosan nem könnyen.

Ígéreteimet, mindig megtartom,
ezt soha vissza nem kapom.
De már megszokom...

Hiszékenységem miatt nem is gyanakszom,
s utána még csak nem is haragszom.
Ezt is csak úgy mondom, s ez nem a panaszom.

De magam el nem hagyom,
kicsit rossz a napom.
A vidámságom el nem dobom..

..s ettől jó lesz a napom,
a barátságot meghagyom,
Hiszem, hogy  tőled is megkapom.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://veversek.blog.hu/api/trackback/id/tr262757981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása