HTML

Ők,mélyen elrejtve hevertek,most életre keltek.

Versek a szerelemről ..az életről.

Friss topikok

Linkblog


El akarlak engedni,
most is hallom a hangod,önfeledten nevetni.
Szeretném mosolyod,az emlékezés fátylával elfedni.

Nem tudok még mást szeretni,
még most is hallom a hangod nevetni.
Én még most,nem tudok ilyet tenni.

Hiába igyekszem mosolyod elfedni,
az idő szele a fátylat fellebbenti..
... nem is akarlak téged feledni..

Belül a szívemben foglak őrizni,
talán így eltudlak engedni.
az idő,sebem segíti behegedni.

S ha az idő szele majd a fátylat újra fellebbenti,
már nem fogok fájdalmasan rajtad merengeni.
Szépen, csendben,csak Rád emlékezni.


még mindig szeretlek, meg nem bántam,
végre mélyen magamba láttam...
..s ettől a világhoz egész másképp álltam.
Azt hiszem, ettől jobb emberé váltam!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://veversek.blog.hu/api/trackback/id/tr402764619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása