HTML

Ők,mélyen elrejtve hevertek,most életre keltek.

Versek a szerelemről ..az életről.

Friss topikok

Linkblog

 

 


Mióta ismerlek, nem tudom mi a próza
"Ismerlek"!..s ez a versek számát sokszorozza
Pedig csak rám mosolygott  a múzsa,
s nem hagyott ajkáról nyomot homlokomon a rúzsa.


Rímet faragok nem eleget
Legyen, a hely kert vagy kerevet
Néha elküldök egyet-egyet,
egy szépet, egy kedveset


Kérlek, olvasd rendesen,
lassan  figyelmesen...
Ha nem tesztet, korholj csendesen,
Ha igen.. dicsérj lelkesen!


Vigyázz csalok ám,
ezért néha szólj rám!
Minden vers Neked  szól,
elmondja, hogy az írója Rólad  mit gondol,


Talán ez szívedet lágyítja,
s figyelmed rám irányítja.



Én ilyet régen nem tettem,
a prózáról is letettem...
Ha fogalmaznom kellett hebegtem
a végeredménytől remegtem.


Most itt ülök s verset írok csendesen,
Csendesen s nem hevesen…
de azért lelkesen.
Fogad hát őket tőlem szívesen!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://veversek.blog.hu/api/trackback/id/tr892719905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása